Zoek in de agenda op de homepage naar het evenement van uw keuze en klik op de hyperlink. Via de button “Inschrijven” kunt u zich direct inschrijven voor het desbetreffende evenement. Geeft u de voorkeur aan schriftelijk aanmelden? Stuur de PDF van uw aanmelding of inkoopopdracht naar seminars@adeptevents.nl. Vermeld altijd duidelijk het e-mailadres van de deelnemer(s) alsmede dat van de crediteurenafdeling. Na ontvangst van uw aanmelding krijgt u de bevestiging en factuur per e-mail toegestuurd.

Via de button “Inschrijven” bij het evenement voert u de gegevens van de eerste deelnemer in. Nadat u op ‘Versturen’ heeft geklikt, kunt u de ingevoerde adresgegevens behouden voor een volgende deelnemer. U krijgt namelijk de vraag: Klik hier om meer personen van uw organisatie aan te melden. Alle ingevoerde bedrijfsgegevens blijven dan behouden in een nieuw formulier zodat u alleen de persoonsgegevens van de volgende deelnemer hoeft op te voeren.

De deelnemers ontvangen direct na het versturen van de aanmelding een bevestiging per e-mail. De PDF factuur voor deelname aan het evenement volgt separaat naar het e-mailadres dat u bij de factuurgegevens invult.

In onderstaande tabel vindt u de benodigde gegevens om ons als crediteur aan te maken in uw financiële administratie. Het telefoonnummer en e-mailadres vindt u in de footer onderaan deze pagina en het adres luidt:
Array Media B.V.
Adept Events
Suyderbon 44
2465 BR Rijnsaterwoude.

VAT-no. / BTW-nummer NL851960236B01
Inschrijfnr KvK Den Haag 56059825
Bank account no. ABN AMRO Bank 045.04.48.258
BIC ABNANL2A
IBAN NL07ABNA0450448258

In het algemeen: liefst zo vroeg mogelijk en wij belonen vroege aanmeldingen met vroegboekkorting. Voor normale events op locatie dienen wij het cursusmateriaal tijdig te produceren dus uiterlijk 10 dagen van tevoren inschrijven werkt voor ons het prettigst. Voor online evenementen kan een inschrijving, als het moet, 10 minuten voor de start nog worden gehonoreerd omdat wij slechts enkele hyperlinks hoeven door te sturen. Echter, in beide gevallen moeten wij 10 dagen tot een week voor aanvang al besluiten of de sessie doorgang kan vinden op basis van het minimum aantal deelnemers.

Wilt u een seminar binnen uw eigen organisatie aanbieden als in-house sessie voor een groep medewerkers? Een veelgehoorde vraag en zeker een overweging waard dus hebben wij hier een aparte In-house pagina voor ingericht.

Sinds medio maart 2022 gelden er geen restricties inzake het coronavirus. Naast het organiseren van reguliere events op locatie bieden wij sinds juni 2020 twee nieuwe formats met mogelijkheden tot online volgen van onze evenementen. De meeste events zijn weer live in de cursuszaal, sommige cursussen zijn volledig online gebleven en sommige hybride (fysiek plus streaming). Klik hier voor meer informatie. Behalve het cursusaanbod hebben wij ook de annuleringsvoorwaarden flexibeler gemaakt zodat er geen beletsel meer is om u in te schrijven.

Jazeker, betaling via credit card is mogelijk. Dat loopt niet via onze website maar geschiedt eenvoudig via een betaallink. Indien u via een credit card wenst te betalen kunt u dit vermelden in het opmerkingen-veld van het registratieformulier. Wij accepteren Visa Card, MasterCard alsmede American Express. U kunt ons berichten via ons Contactformulier of een e-mail sturen. Vermeld nooit uw kaartinformatie in het aanmeldformulier of per e-mail.

Klik in het hoofdmenu op het item Event-Info en dan op Sponsoring. Hier kunt u alle informatie vinden over sponsoring tijdens onze evenementen.

Voor informatie over een evenement kunt u een e-mail sturen via ons contactformulier. Voor informatie over uw inschrijving kunt u eventueel ook contact opnemen via telefoonnummer +31 (0)172 742680, of e-mail naar seminars@adeptevents.nl.
Als u op de hoogte gehouden wilt worden van de evenementen van Adept Events, kunt u zich tevens aanmelden voor onze nieuwsbrief.

Zoek in de agenda op de homepage naar het evenement van uw keuze en klik op de hyperlink. Via het tabblad “Plaats” vindt u adresinformatie van en de routebeschrijving per auto naar de locatie van het evenement. Indien u informatie van deur tot deur wenst, kunt u op www.routenet.nl uw complete reis per auto opvragen.
Als u met het openbaar vervoer wilt komen, kunt u op www.9292.nl uw route uitstippelen. Op deze site staan tevens werkzaamheden aan het spoor en vertragingen vermeld.

Direct na inschrijving via ons aanmeldformulier ontvangt u een bevestiging daarvan op het e-mailadres dat u heeft opgegeven. Wij adviseren u om contact met ons op te nemen, indien u na een uur nog geen bevestiging heeft ontvangen. Controleer ook altijd uw map ‘Ongewenste e-mail’. Voor informatie over uw inschrijving kunt u contact opnemen via telefoonnummer +31 (0)172 742680, of e-mail naar seminars@adeptevents.nl. Ongeveer een week voor aanvang van het evenement ontvangt u nog een reminder e-mail met aanvangstijdstip, locatiegegevens en eventuele specifieke benodigdheden voor workshops.

U kunt alleen schriftelijk annuleren. Tot 3 weken voor het evenement plaatsvindt, kunt u kosteloos annuleren. Wel brengen wij 75 euro (excl. BTW) administratiekosten in rekening. Wanneer u vanaf 3 weken voor aanvang van het evenement annuleert, wordt de volledige deelnemersprijs berekend (zie ook de inschrijfvoorwaarden).

Indien u bent verhinderd, mag u een vervanger sturen. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Bij sommige DAMA-cursussen kunt u bij inschrijving aanvinken dat u tevens het CDMP-examen wenst aan te schaffen. Het tarief staat vermeld bij Kosten Registratie en u ontvangt dan separaat vanuit de CDMP-organisatie een voucher-code die u kunt inwisselen zodra u het examen wilt afleggen. Het beste kunt u het online examen binnen twee weken na afloop van de cursus afleggen. U kunt het examen ook rechtstreeks bij CDMP kopen en daar vindt u alle informatie over examens, niveaus, kosten en technische support.

Bent u werkzaam bij een gemeente of provincie? Dan kunt u de BTW terugvorderen via het BTW compensatiefonds, waardoor u uiteindelijk 21% voordeliger uit bent. Het BTW compensatiefonds wordt gevoed uit de algemene middelen van het Rijk. Vooralsnog is er voor gekozen het BTW compensatiefonds alleen voor gemeenten en provincies in te voeren. Uit het BTW compensatiefonds wordt een bijdrage verstrekt ter financiering van de BTW-betalingen die betrekking hebben op de activiteiten van een gemeente of provincie wanneer zij niet ondernemersactiviteiten verricht. Informeer bij uw administratie of u hiervoor in aanmerking komt.

Vroegboekvoordeel: als u zich uiterlijk 30 dagen voor het evenement registreert, wordt u beloond met 10% korting op de deelnemersprijs. Meldt u tegelijkertijd meerdere personen van één bedrijf aan voor hetzelfde evenement, dan geldt al voor de tweede en derde deelnemer een korting van 10%. Vanaf vier deelnemers ontvangen álle deelnemers 15% korting (de deelnemers dienen op dezelfde factuur te staan).
Lidmaatschapskortingen kunnen niet worden gecombineerd.

Als u maandelijks niet meer op de hoogte gehouden wilt worden van de evenementen van Adept Events, kunt u zich altijd uitschrijven via de ‘Afmelden’ hyperlink in onze e-mails. Ook kunt u een e-mail sturen naar office@adeptevents.nl, met in de onderwerp-regel: “Verwijder mijn e-mailadres uit de mailinglijst Adept Events”.

Neem voor meer informatie of overige vragen contact op via het contactformulier of bel met +31 (0)172 742680.